לוחמי צדק • לא מאושר: האם מחזיקי הטלפון הכשר מופלים לרעה?

    ארי וידר 6 Comment on לוחמי צדק • לא מאושר: האם מחזיקי הטלפון הכשר מופלים לרעה?
    19:48
    02.05.24
    קובי פינקלר No Comments on שר הביטחון והרמטכ"ל החליטו: מינויים דרמטיים בצה"ל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מכשירי הנוקיה הינם מהפופלריים ביותר בקרב מחזיקי הטלפון הכשר. על פי נתוני חברת יורוקום שהינה המשווקת של נוקיה בישראל, למעלה מ-70 אחוז ממחזיקי הטלפון הכשר משתמשים במכשיר נוקיה כשר אשר זוכה לחותמת ועדת הרבנים לענייני תקשורת.

    ברם, מתלונות שהגיעו ל"לוחמי צדק" עולה כי כאשר לקוחות נתקלים בתקלות במכשירים, הרי שהם אינם זוכים לכאורה למכשיר חילופי כפי שניתן למחזיקי הטלפון הלא כשר.

    "רכשתי מכשיר נוקיה כשר. לאחר תקופה קצרה, בעוד שהמכשיר עדיין באחריות, נתקלתי בתקלות ופניתי למרכז השירות. לקחו ממני את הטלפון ואמרו לי שרק אחרי כמה ימים המכשיר יוחזר לי לאחר התיקון במעבדה. שאלתי למה אני רואה שכולם במרכז מקבלים מכשיר חילופי ואני לא, אמרו לי שאין להם מכשיר חילופי לתת לי כי אני מחזיק בסים כשר", מספר משה ל"לוחמי צדק".

    גם שרה ט. נתקלה בתופעה דומה. היה זה כאשר הגיעה עם מכשיר הנוקיה למרכז השירות של יורוקום בקניון הדר בירושלים וביקשה לתקן את המכשיר שרכשה. לאחר שהעניקה את המכשיר לנציג השירות, הוסבר לה שהתיקון ייקח כ-10 ימים, בהם לא יינתן לה מכשיר חלופי מאחר שמדובר במכשיר כשר. "מה אני אמורה לעשות בלי מכשיר?", שאלה שרה, אולם תשובה של ממש היא לא קיבלה. "זה נראה שרק מחפשים למכור מכשירים כשרים, וכאשר צריך שירות זה כבר משהו אחר", היא אמרה בזעם בפנייתה ל"לוחמי צדק".

    אולם בחברת יורוקום טוענים כי אין הוראת הפלייה שכזו וטוענים כי הלקוחות זוכים במקרה הצורך למכשיר חלופי. ומה בדבר התלונות שהגיעו ל"לוחמי צדק"? בחברה הבטיחו לבדוק ולסייע במידת הצורך.

    בתגובת החברה שהועברה ל"לוחמי צדק" נאמר כי "יורוקום נציגת nokia בישראל הייתה הראשונה לשווק את מכשירי סלולר המותאמים למגזר החרדי והדתי בישראל ועושה זאת למעלה מעשור. מכשיר nokia 208 בטכנולוגיית הדור ה 3 זוכה בנתח שוק בקרב הקהל החרדי של למעלה מ70%.

    עוד נאמר בתגובת החברה כי "בכל ערוצי השיווק כגון מפעילות הסלולר פרטנר, פלאפון, סלקום והוט ובערוצי החנויות והרשתות השונים זוכה הלקוח לתיקון בחלפים מקוריים ובמתן מכשיר חליפי במקרה הצורך. יורוקום רואה במתן שרות ללקוח ותמיכה בו ערך עליון".

    נתקלתם גם אתם בעוולה צרכנית? פנו אלינו באמצעות המייל האדום שבראש האתר, מפרטים את המקרה כולל תאריכים וכל מידע רלוונטי, ואנו נפעיל את מדור 'לוחמי צדק' עבורכם.



    6 תגובות

    מיין תגובות
    1. 6

      הייתי שם, הם הציעו לי מכשיר חלופי, אבל לא כשר.
      הבעיה שאין להם מכשירים חלופיים כשרים, התגובה שלהם לא עונה על זה כלום.

    2. 5

      עוד בושה הסחיטה של חברות הסינון החרדיות לסמארטפונים פשוט סחיטה למי שיודע זה פשוט קטסטסטרופה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    3. 4

      תגובת החברה לא נכונה!
      נוקיה לא היתה החברה הראשונה שהשיקה כשר, למה לשכתב את ההסטוריה? הראשונים היו מוטורולה, אחריהם הגיעה סמסונג ורק אח"כ הגיעה נוקיה עם מכשיר ליגה ד

    4. 3

      ובכן, אני בעלת התלונה.
      עדיין מחכה לבדיקת יורוקום כיצד ניתן לסייע…
      אגב, רציתי מכשיר חילופי לא כשר אך הם סירבו כי הסים אינו תואם
      לידיעתכם.

    5. 2

      ובכן. אני בעלת התלונה…
      מחכה עדיין לתגובת/ בדיקת יורקום כיצד יוכלו לסייע…
      כמו כן רציתי מכשיר חילופי לא כשר אך הם לא הסכימו….

    6. 1

      מסכים בושה שנתיב לוקחים פי 2 על סמרטפון כשר תבדקו את זה לוחמי צדק